Wednesday 31 August 2011

Selamat Hari Raya!

Its raining cats and dogs now :) Alhamdulillah. This afternoon was really damn hot. Seriously okey. Hari ni, raya ke-2. Nothing special actly :( The same schedule every year during Hari Raya. Last night was chaos at rumah mami. why? sebab semua orang nak amik gambar then lepas tu semua taknak pulak. Benda kecik macam tu pun nak jadi isu kan -______- Relax la! Raya ni kot. Masa macam ni je kita boleh jumpa semua orang. So, please tak payah la nak kecoh sangat kan. oh yes! The aim of the title is actually I wanna wish to everyone who knows me, Selamat Hari Raya. Maaf Zahir dan Batin :) I know i am not a perfect human. I do mistakes and learn from the mistakes. I will try to be the *perfect* one. hihi. But of course la mesti takan jadi kan cause no one is perfect. But trying is better than tak buat ape ape kan :D So, cakap pasal raya, benda paling paling happy is DUIT RAYA. teeheeee :D So, far, my duit raya ade la dalam 200 something kot :) Tujuan bersalam is to gain the duit raya. tak dapat, hampeh betul :( dapat tapi sikit, errr, okey kot. Ni la manusia yang dipanggil "dapat betis mahu paha". well, semua budak macam tu okey and fyi, i am still budak ;p hihi. Tomorrow, I really do wanna go to aten's house but idk yet boleh ke tak :( I wish I could persuade my brother to send me. hihihi.

Btw, Mr.Ai texted me last night :')

Happy *wink wink* - Eyaa

No comments:

Post a Comment