Tuesday 31 May 2016

Mental Breakdown

Hi,

I'm having some sort of emotional breakdown. I feel like sleeping all day and I'm sleepy every single freaking time. I'm tired of everything.

I am just so fcking weak. How can I cried when I can't do something? Dammit, it is just one question. Kenapa nak emo sangat. Kenapa nak nangis? Damn.

And you fckin ruined my mood. Orang dah tanya jawablah betul2. Memang sebelum ni orang dah cakap cakap dah pasal kita selalu berkepit ke apa. Selalu nak deny. Selalu akan cakap "pergi mampus la orang cakap apa" Sometimes I just don't fckin understand apa dalam otak you.

For damn sake, you were looking weirdly at me. Bila orang tanya kenapa tengok macam tu, your answer would be "Oh dah tak boleh tengok dah bla bla" Then takde nak minta maaf pape dah, terus tukar topik. Bila aku tanya kenapa kenapa, kau start nak marah marah aku semua. Kau fikir aku takde perasaan. Pastu kau akan cakap "you je ada perasaan aliya, you je semua boleh, you ungkit" Damn, semua salah aku balik. Bagus. Dah memang biasa gila dah rasa aku semua benda salah ni. Dah immune dah pun.

Aku nak cakap dekat kau pasal mesti orang selalu tengok kan kita together bla bla pun aku kena fikir sejuta kali. Fckin sejuta kali. Nak kena susun ayat bagai so that kau faham dengan jelas dan terima dan tak marah aku, tapi end up macam tu jugak. Kau still nak marah marah aku. eeei stressnya aku. 

Aku paling sakit hati bila aku tanya kenapa dia cakap you layan i lain. Lain macam mana. Kalau kau taktahu, kau cakap je kau taktahu. Kau takyah nak jerit dan marah aku dan cakap "Mana lah I tau" Why can't you just tell me that you don't know? Why do you need to be angry? TAK FAHAM BETULLAH!!!!

Pastu cakap aku tak betul????????????????????????? Sebab aku gatal dahi kau cakap aku tak betul?? Apa kata ubah sikit cara percakapan tu. Jangan nak keluarkan kata-kata yang JAHAT sangat. Memang "Gila" tu dah sinonim dengan mulut kau. Aku memang dah hari hari kena perkataan gila dengan kau. Macam benda yang tak sepatutnya pun kau cakap aku gila. Macam tak pernah fikir pun perasaan aku bila kau cakap aku macam tu. Damn.

No comments:

Post a Comment